Nachmelené, „to s tím červeným vrškem,“ si našlo během prvního roku pevnou základnu zákazníků. V roce 2019 prodalo VINIUM přes 200 tisíc kusů této novinky, letos plánuje prodej o něco zvýšit. Nachmelené se podařilo dostat do téměř všech řetězců, od dubna začínají výhodné cenové akce pro zákazníky.

„Loni v květnu jsme vstupovali na trh s novým typem výrobku, který je na českém trhu jedinečný. Začátek nebyl kvůli špatnému počasí jednoduchý, podařilo se nám ale oslovit spoustu zákazníků a Nachmelené tak dostat do téměř všech řetězců,“ uvedla obchodní ředitelka Ladislava Antálková. Vinařství VINIUM se povedlo víc, než si na začátku stanovili. „Díky našim skvělým zákazníkům jsme prodali víc, než jsme čekali. Za rok 2019 to bylo něco málo přes 200 tisíc kusů, letos bychom chtěli prodej navýšit o dalších 50 tisíc kusů,“ dodává Antálková.

„I přes to, že by mohlo být Nachmelené vnímáno jako letní záležitost, díky prodejům víme, že si našlo své věrné zákazníky během celého roku,“ říká Key Account Manager Petr Jeroušek. „Je nám jasné, že v letošním roce nebude začátek sezóny nejjednodušší, máme ale domluvené akce v obchodech, aby bylo Nachmelené dostupné co největšímu množství zákazníků. V dubnu začíná akce v Kauflandu, dále pokračuje akcí v Bille, Tescu a Penny,“ dodává Jeroušek.

Pokud se chcete o Nachmeleném dozvědět další informace, podívejte se přímo na jeho webové stránky.

Tisková zpráva v PDF